Visit Åland lanserar huvudbroschyren Åland 2010
Visit Ålands huvudbroschyr Åland 2010 har nyligen tryckts i 80 000 exemplar
och kommer ut på fyra språk: svenska, finska, engelska och tyska. Åland 2010
ger en bild av vad Åland har att erbjuda alla årstider.
14 januari 2010, uppdaterad: 28 maj 2013
Åland 2010 distribueras till allmänheten, återförsäljare, press och media.
I Sverige distribueras broschyren främst i Stockholm och Mälardalen. I Finland
distribueras Åland 2010 i triangeln Åbo-Tammerfors-Helsingfors samt till
finlandssvenskar.
– Syftet med Åland 2010 är att få en mer magasinkänsla bl. a genom
intressanta personporträtt och självupplevda reseberättelser. Bilderna i
broschyren har även fått mer fokus än tidigare år säger Johanna Enberg,
ansvarig för trycksaker på Visit Åland.
Visit Åland fortsätter att lyfta fram de populära faktasidorna med förteckning
över boendeanläggningar, campingar, gästhamnar, museer, guider,
utflyktsbåtar, fiskeguider samt aktivitetsarrangörer på Åland.
Visit Ålands reklambyrå Maridea står för produktionen.
Se alla inom temat här
Senaste i Mötesnytt
Öijared Resort Västergötland
Konferenspärlor Istället för trängsel och stress, kunde kollegorna på Philips i Göteborg njuta av vilsam natur, effektiva möten och en känsla av gemenskap på bekvämt avstånd från stadens brus. – Vi har faktiskt fått mer värde för pengarna här, säger konferensarrangör Torbjörn Luther.