Affärer i fokus under Compro Möten & Events Partnerdag
Event Varje år arrangerar Compro Möten & Event uppskattade Partnerdagar för Sveriges konferensanläggningar*. Snart är det dags igen, att få ny kunskap i heta och viktiga ämnen. Fokus ligger på försäljning och sociala medier, som blir allt viktigare för företag. Och vem kan då passa bättre som föreläsare än Frida Boisen!? Hon är Digital Chef och ansvarig utgivare för Bonnier Tidskrifter och blev nyligen framröstad till Årets Digitala Ledare. Mer om framtidens försäljning lär vi oss av Henrik Larsson-Broman. Nästa Partnerdag äger rum den 30 januari på Oscarsteatern och är endast till för företagets partneranläggningar.
5 december 2016, uppdaterad: 14 december 2016
Compro Möten & Event är en totalleverantör inom mötesindustrin och ger bokningshjälp av allt det kunden kan tänkas behöva kring en konferens; platsen, artister, föreläsare, aktiviteter och även utlandskonferenser. För att stärka relationerna ytterligare med konferensanläggningarna i landet erbjuder Compro Möten & Event ett partnerskap som innebär ett fördjupat samarbete och marknadsföring på starka sajter, synbarhet i sociala medier och fler förfrågningar och affärer genom bokningsbolaget Svensk Mötesdesign som ingår i Compro Möten & Event.
Partnerskapet ger även konferensanläggningarna ett stort nätverk bestående av andra hotell och konferensanläggningar genom uppskattade Partnerdagar, som genomförs minst två gånger per år. Näst Partnerdag arrangeras på Oscarsteatern i Stockholm den 30 januari 2017 - med fokus på affärer.
"Framtidens försäljning" med Henrik Larsson-Broman
Dagen inleds med en föreläsning av Henrik Larsson-Broman, forskare och grundare av ProSales Institute - Nordens ledande forskningsföretag inom sales excellence. Mer har hänt inom försäljning de senaste 5 åren än vad som hänt på 30 år. Men vad är det som har hänt och hur kan vi förbereda oss för framtiden? På den här föreläsningen inspirerar Henrik om de senaste trenderna och guidar oss genom morgondagens affärslandskap. Henrik kommer dela med sig av sin gedigna erfarenhet inom området och du kommer garanterat att få några "aha-upplevelser" med dig hem.
"Digital succé - så lyckas du med sociala medier" med Frida Boisen
Senare får vi träffa Frida Boisen som är Digital chef och ansvarig utgivare för Bonnier Tidskrifter - med varumärken som Damernas Värld, mama, VeckoRevyn, Sköna hem, Allt om Mat, ToppHälsa, Hembakat, Styleby och Allt om Trädgård. Varje vecka når Bonnier Tidskrifter mer än 1,7 miljoner unika besökare och är Sveriges största featurenätverk. Bonnier Tidskrifter är en del av Bonnier AB.
Frida Boisen blev nyligen framröstad till Årets Digitala Ledare, är rankad som en av Sveriges topp tre digitala superprofiler och utsågs av Resumé till en av Sveriges 150 Superkommunikatörer. 2016. Frida Boisen är Sociala medier-expert i SVT varje vecka och kolumnist i Expressen. Hon utsågs av Talarforum som en av Sveriges topp 5 mest populära kvinnliga föreläsare och moderatorer 2016. Frida Boisen är bokaktuell med "Digital succé - så lyckas du med sociala medier" på Bokförlaget Forum.
Program
13:00-14:30 Föreläsning Henrik Larsson-Broman
14:30-15:00 Eftermiddagsfika
15:00-16:30 Föreläsning Frida Boisen
16:30 Frågor och avslut
Kostnadsfritt för partners
För vem: VD, försäljningschef, säljare eller marknadsansvarig för anläggningar som är våra partners inför 2017
Datum: 30 januari 2017
Plats: Oscarsteatern
Kostnad: Dagen är helt kostnadsfri
Anmäl dig här!
* Observera! Partnerdagen är endast tillgänglig för de anläggningar som är partners med Compro Möten & Event inför 2017.
Se alla inom temat här
Senaste i Mötesnytt
Öijared Resort Västergötland
Konferenspärlor Istället för trängsel och stress, kunde kollegorna på Philips i Göteborg njuta av vilsam natur, effektiva möten och en känsla av gemenskap på bekvämt avstånd från stadens brus. – Vi har faktiskt fått mer värde för pengarna här, säger konferensarrangör Torbjörn Luther.